11.2.09

Beemsterkaas Google Search resultaten uitzonderlijk hoog dankzij Online Video

Onze eigen Online Video Site voor kookliefhebbers is iets meer dan een maand geleden gelanceerd (www.LetsCookit.tv).
De Beemsterkaas Video Clips werden een maand geleden online gezet door het team van LetsCookit.tv en de
impact van de Online Video Clips op de zoekmachines is ronduit indrukwekkend te noemen.  

Dergelijke scores zijn via normale SEO weg niet haalbaar zonder zeer grote budgetten en zelfs dan nog... 
De VSEO (Video Search Engine Optimization) technieken bieden nooit geziene mogelijkheden.

Hieronder een beperkt overzicht van de Search resultaten voor onderstaande trefwoorden.  
De getallen verwijzen naar de pagina 1 op Google.   Let op, er is geen gebruik gemaakt van adwords.

Voorlopige Search resultaten voor Beemsterkaas dankzij de LetsCookit.tv Online Video Clips:
Trefwoord Page*

Smeerkaas 1
Minislaatje 1
Krokantje 1
Krokantjes 1
Ciabattabroodje 1
Crustini 1
Crème van Kaas 1
Croque Kaas 1
Ajuinsoep Kaas 1
Ciabattabroodje Kaas 1
Bechamelsaus Kaas 1
Omelet Jonge Kaas 1
Croque Monsieur Kaas 1
Broodje Gezond Jonge Kaas 1

*resultaat op Pagina 1 van Google.be via Firefox per 9 februari 2009

WIl jij ook dergelijke resultaten dankzij Online Video? Mail naarvincent@you-view.tv
You View TV, de makers van www.Bobolino.tv en www.LetsCookit.tv.




4 comments:

  1. Anonymous2/11/2009

    jullie beseffen toch wel dat dit de SEO huizen geen plezier zal doen!
    Dit soort resultaten is letterlijk tienduizenden euros waard-als ze relevant zijn voor de Brand tenminste (en daar ga ik wel vanuit).

    ReplyDelete
  2. Anonymous2/11/2009

    Wauw, dat is idd indrukwekkend, over welke investering hebben we het hier?

    ReplyDelete
  3. De totale investering, inclusief (!) productiekost van de Video Clips, dus voor het hele pakket bedraagt minder dan 1 full page in een tijdschrift als Humo, (de productiekost voor de Humo print campagne niet meegerekend).
    Good Value for money dus :-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous2/12/2009

    Als marketeer raak je bij mij nu wel een gevoelige snaar, klinkt in eerste instantie te mooi om waar te zijn maar ik heb het nagekeken en de resultaten kloppen. Heel indrukwekkend, proficiat.

    ReplyDelete